Незвичайні маркетингові майданчики для бізнесу

Володимир Лещенко, керівник сервісу локального маркетингу Getpin, розповідає, які незвичайні майданчики можна використати для популяризації свого бізнесу


2
2 points

Володимир Лещенко, керівник сервісу локального маркетингу Getpin, розповідає, які незвичайні майданчики можна використати для популярізації свого бізнесу. Текст буде особливо корисний бізнесу з обмеженим бюджетом, що шукає безкоштовні чи маловитратні методи залучити нових клієнтів.

Локальний маркетинг

Управління інформацією про компанію на різних інтернет-майданчиках формує індекс онлайн-присутності. Цей показник оцінює кількість коректної інформації про компанію в мережі, кількість дзвінків та відвідувань з кожного майданчику, кількість обробки відгуків та коментарів.

Індекс онлайн-присутності напряму впливає на ефективність локального маркетингу: 76% тих, хто шукає локальне представництво бізнесу на смартфоні, відвудують торгову точку протягом 24 годин. З них 28% — купують.

Проблема в тому, що не всі компанії розміщують інформацію на тих ресурсах, які використовують потенційні покупці. Причин тому багато, і недостатньо детальний аналіз ЦА, та вузький фокус на обраних каналах, але найчастіша — проеціювання профайлу власником бізнесу на аватар користувача: «Я не користуюсь, отже й клієнтів не буде».

«Можна розмістити бізнес на Google Maps, а покупець піде до конкурентів через інший сервіс; опублікувати інструменти на OLX, а користувач знайде підрядника через сервіс «Кабанчик»

Інструменти локального маркетингу

Передбачити усі сценарії поведінки покупців важко, але можна розмістити конкретну інформацію про компанії в максимально можливій кількості джерел.

Тут зібрані приклади таких майданчиків. Їх, умовно, можна розділити на два типи: очевидні, на яких користувачі розміщуються в першу чергу (ті ж Google Maps, Foursquare та ін.) і ті, про які компанії навіть не задумуються.

«Бізнес втрачає частину потенційних покупців, якщо розміщує інформацію про себе тільки на очевидних ресурсах»

  • Картографічні сервіси

Почнемо з очевидного. Карти — найпростіший спосіб знайти філіали компаній, товари та послуги поряд. Очевидний вибір бізнесу — Google Maps та Foursquare, але користувачі віддають перевагу й не дуже популярним: Open Street Maps, Maps.me, Waze, та навіть міткам на картах Facebook.

Більш того, більшість карт — не тільки джерело інформації про місцезнаходження торгової точки, але й інструмент управління репутацією: у них є чат з бізнесом, відгуки, публікація новин та акції.

  • Міські каталоги і сайти

На міських сайтах публікуються новини, афіши та інша корисна інформація. Там частіше за всього є каталоги компаній:

— City Sites;

— Vgorode;

— Moygorod.

З ними конкурують локальні міські сайти. Наприклад, у Дніпрі популярні — «Інформатор» і «Наше Місто».

  • Дошки оголошень

OLX, «Бесплатка», RIA (так, там не тільки про авто), Prom, «Оголоша», Cataloxy, — кожна дошка має свої особливості, але всі вони користуються популярністю у користувачів. Наприклад, той же OLX кожного місяця відвідує кожний третій інтернет-користувач України, автор цього тексту побачив людей, які переглядають додаток замість новин у Facebook.

  • Сервісні сайти

Про такі сервіси власники бізнесу задумуються рідко. При цьому той же «Кабанчик» допомагає знаходити виконавців для побутових та бізнес-задач, отже там можна розмістити послуги по доставці свіжого хліба з пекарні чи великої битової техніки з найближчого магазину.

  • Галузеві сайти

Ще менш очевидний вибір для розміщення інформації — галузеві сайти. Так, фотографу треба розмістити свої координати на картах та сайтах оголошень. А ще — в каталогах по організації весіль, у довідниках фотостудій, на фотостоках, на ispiration-майданчиках (Pinterest, Behance, та ін.), на тематичних форумах і так далі.

  • Сайти відгуків

Ніхто не може контролювати появу нових відгуків в мережі, але можна керувати репутацією й оперативно відповідати на коментарі. Для цього варто зареєструватися й отримати статус «бувалого» на сервісах відгуків. Ось деякі з них:

— Otziv.net;

— Pap.ua;

— Bestportal;

— Toneto.net;

— Otzyv.ua;

— Spr.ua.

Неочевидні майданчики

І останнє в нашому списку — сайти з вакансіями. Навряд чи вони принесуть прямі замовлення, проте високотрастові ресурси з активними посиланнями на сайт бізнесу допоможуть з точки зору SEO-просування сайту. Просто додайте інформацію про свою компанію, не обов’язково розміщувати вакансії.

Висновок

Коротке резюме буде виглядати так: розмістіть свою компанію на максимально можливій кількості релевантних ресурсів, попадайте в результати локального пошуку, аналізуйте ефективність кожного майданчику, випереджайте конкурентів та заробляйте більше.

Переклад статті Володимира Лещенко, співвласника Getpin.


Сподобалось? Поділіться з друзями!

2
2 points

Яка ваша реакція?

lol lol
0
lol
love love
0
love
wow wow
0
wow
angry angry
0
angry
Юлія Артюшенко

Master

0 Comments

Виберіть Формат
Історія
Форматований текст з посиланнями та візуалізацією
Голосування
Голосування для прийняття рішень або визначення думок
Список
The Classic Internet Listicles
Відео
Youtube, Vimeo або Vine відео