Навіщо нам бренди?

Чому так багато людей хоче iPhone?


3
3 points

Ми схильні довіряти назвам. Вікіпедія – джерело знань про більшість речей у світі, хоч ми ніколи не бачили її авторів, не знайомі з ними особисто і не впевнені в їхній правдивості. Apple– це супер проривні гаджети з дуже зручним і стильним дизайном, хоча багато хто каже, що на практиці все не так гарно, як у рекламі.

Ці назви – бренди, витвори чиєїсь уяви, які глибоко вкорінилися у нашому сучасному житті. Вони ним керують, визначаючи які продукти ми купуємо, чим займаємося, де і як проводимо вільний час. Ми стежимо за їхнім розвитком та новинками, цікавимося ними та часто беззаперечно довіряємо їм. Їхні цінності стають нашими – ми втрачаємо здатність тверезо мислити. Більшість не замислюється серйозно про екологічні проблеми людства, про необхідність сортування сміття та користь від ведення zero-wastelife. Проте, достатньо якомусь відомому бренду приєднатися еко-флешмобу чи запустити новий тренд – ми будемо перші в списку прихильників та активних діячів цього тренду/руху.

Чому?

Бренди економлять наш час. Замість того, щоб кожного разу порівнювати всю лінійку продуктів — ми обираємо вже звичний товар. Той, що купують наші знайомі, показують в рекламі по телевізору чи на який зараз знижки.

Обираючи продукт, до якого ми звикли, ми відчуваємо себе в безпеці. Тому, що уникаємо непотрібних ризиків. Набагато безпечніше замовити обід у ресторані, до якого ходиш роками, ніж в тому, що тільки відкрився.

Бренди додають вартості. Справа не лише в ціні, але й у вищій якості або більшому почутті задоволення. Остання модель телефону додасть своєму власнику не лише нові функції та якісніші фото, але й підніме самооцінку.

Ми хочемо поширювати круті бренди. До прикладу, ділимося з друзями інформацією про новий світовий бестселер або музичний хіт. Такі розмови займають величезну частину нашого часу і допомагають відчути себе частиною спільноти, а така соціальна потреба вже на третьому місці в Піраміді Маслоу.

Тож keep calm & be aware of brands’ force!


Сподобалось? Поділіться з друзями!

3
3 points

Яка ваша реакція?

lol lol
0
lol
love love
0
love
wow wow
0
wow
angry angry
0
angry

Master

0 Comments

Виберіть Формат
Історія
Форматований текст з посиланнями та візуалізацією
Голосування
Голосування для прийняття рішень або визначення думок
Список
The Classic Internet Listicles
Відео
Youtube, Vimeo або Vine відео